გაკვეთილის გეგმა
გაკვეთილის თემა
|
დავიცვათ მოძრაობის წესები საკუთარი და სხვა ადამიანების უსაფრთხოებისათვის!
|
სწავლების საფეხური
|
საშუალო; XI - კლასი.
|
მოსწავლის რაოდენობა
|
30 მოსწავლე
ინკლუზიური განათლების მქონე მოსწავლე არ არის კლასში.
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა /აქტუალობა
| საგზაო ნიშნების ცნობა და გამოყენება პრაქტიკაში. |
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
|
მოსწავლეებმა უნდა შეძლონ:
|
წინასწარი ცოდნა
|
|
შეფასების საგანი და პროცედურები
|
დაიწერება განმავითარებელი შეფასებები. შეფასების რუბრიკას თან ერთვის.
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
|
|
გაკვეთილის მსვლელობა/საკლასო მენეჯმენტი
|
მოსწავლეთა პრეზენტაციები. შეფაება.
A ფაზა (გამოწვევა) 5წთ.
Ø სად გინახავთ საგზაო ნიშნები?
Ø რის გაგებას ისურვებდით ამ თემის შესახებ?
Ø რომელი საგზაო ნისნები შეგიმჩნევიათ სკოლისაკენ მიმავალ გზაზე.
რისთვის არის საჭირო საგზაო ნიშნები?
B ფაზა ( შინაარსის რეალიზაცია) 25წთ.
სხვადასხვა ჯგუფების საგზაო ნიშნები:
რით განსხვავდებიან ისინი ერთმანეთისგან?
Ø მაფრთხილებელი ნიშნები;
Ø ამკრძალავი ნიშნები;
Ø საინფორმაციო-მაჩვენებელი ნიშნები;
Ø პრიორიტეტის ნიშნები;
Ø სერვისის ნიშნები;
Ø მიმთითებელი ნიშნები;
Ø დამატებიტი ინფორმაციის ნიშნები.
C ფაზა (გამთლიანება) 5წთ.
Ø რა შეიტყვეთ ახალი ამ გაკვეთილზე?
Ø რა არის საგზაო ნიშნები/
Ø რა უნდა გახსოვდეთ ყოველთვის ქუცაში/გზაზე მოძრაობისას?
Ø რომელი საგზაო ნიშნები გავიცანით დღეს?
|
No comments:
Post a Comment