Thursday, May 5, 2016

გაკვეთილის გეგმა

გაკვეთილის გეგმა
გაკვეთილის თემა
დავიცვათ მოძრაობის წესები საკუთარი და სხვა ადამიანების უსაფრთხოებისათვის!
სწავლების საფეხური
საშუალო; XI - კლასი.
 მოსწავლის რაოდენობა
30 მოსწავლე
ინკლუზიური განათლების მქონე მოსწავლე არ არის კლასში.
გაკვეთილის მნიშვნელობა /აქტუალობა

საგზაო ნიშნების ცნობა და გამოყენება პრაქტიკაში.
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები






მოსწავლეებმა უნდა შეძლონ:
  1. საგზაო ნიშნების შესახებ ცოდნის გაფართოება და სისტემატიზაცია;
  2. საგზაო ნიშნების დანიშნულებისა და მათი განმასხვავებელი თავისებურებების შესწავლა;
  3. საგზაო ნიშნების (გრაფიკულად, ფორმით, ფერით, სიმბოლიკის მიხედვით), ცნობის უნარის ფორმირება, მათთვის ყურადღების მიქცევა და მათი მოთხვნილების შესრულება;
  4. ინელექტუალურ-აზრობრივი უნარის განვითარება, შემეცნებითი აქტივობა.
წინასწარი ცოდნა
  • სატრანსპორტო საშუალებები
  • მექანიკური სატრანსპორტო საშუალებები
  • არამექანიკური სატრანსპორტო საშუალებები;
  • მგზავრი;
  • ქვეითი
  •   საგზაო ნიშნები.
      შუქნიშანი;
     გზაჯვარედინი
  •   მარეგულირებელი
შეფასების საგანი და პროცედურები
დაიწერება განმავითარებელი შეფასებები. შეფასების რუბრიკას თან ერთვის.
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
  • სახელმძღვანელო
  • თვალსაჩინოებები
  • კომპიუტერი
  • პროექტორი
გაკვეთილის მსვლელობა/საკლასო მენეჯმენტი
მოსწავლეთა პრეზენტაციები. შეფაება.
A ფაზა  (გამოწვევა) 5წთ.

Ø  სად გინახავთ საგზაო ნიშნები?
Ø  რის გაგებას ისურვებდით ამ თემის შესახებ?
Ø  რომელი საგზაო ნისნები შეგიმჩნევიათ სკოლისაკენ მიმავალ გზაზე.
რისთვის არის საჭირო საგზაო ნიშნები?

B ფაზა ( შინაარსის რეალიზაცია) 25წთ.

სხვადასხვა ჯგუფების საგზაო ნიშნები:
რით განსხვავდებიან ისინი ერთმანეთისგან?
Ø  მაფრთხილებელი ნიშნები;
Ø  ამკრძალავი ნიშნები;
Ø  საინფორმაციო-მაჩვენებელი ნიშნები;
Ø  პრიორიტეტის ნიშნები;
Ø  სერვისის ნიშნები;
Ø  მიმთითებელი ნიშნები;
Ø  დამატებიტი ინფორმაციის ნიშნები.

C ფაზა (გამთლიანება) 5წთ.
Ø  რა შეიტყვეთ ახალი ამ გაკვეთილზე?
Ø  რა არის საგზაო ნიშნები/
Ø  რა უნდა გახსოვდეთ ყოველთვის ქუცაში/გზაზე მოძრაობისას?
Ø  რომელი საგზაო ნიშნები გავიცანით დღეს?

No comments:

Post a Comment